Pages

.


.

Rosett och myntamöss

views the best pictures

Hallå!! Zeke här igen!
Idag har jag och brorsan varit på utställning i Ulricehamn!
Det var första gången som jag blev dömd som "vuxen".
Jag fick möta en riktigt tung kille och funderade länge på hur jag skulle lösa det här! Sen kom jag på att jag kunde morra lite åt honom och då glömde han helt bort att se snygg ut och jag passade på att visa upp min vassaste pose! Det slutade med att jag tog mitt första certifikat!!:smile:


För dem som inte vet så behöver jag två till sådana här rosetter för att få titeln Premier - den kastrerade motsvarigheten till Champion!

         
Här chillar jag och Hajen i utställningsburen!


Jag köpte hem var sin mynta-mus till de stora grabbarna (jag och Texas) så att vi kunde fira på kvällen ..


Texas blev så glad att han har lovat att tvätta mig i en hel vecka!


Flygande möss och räkor med svans - man blir så skön utav mynta!!

//Zeke

No comments:

Post a Comment