Pages

.


.

En älsklings-Haj 11 månader

views the best pictures


Har inte hänt så mycket sedan sist jag blev en månad äldre.. Kanske att jag blivit lite sladdrig i kroppen, men det tar jag snart igen!!
Har även börjat få lite konstiga tvångstankar.. Ibland ser Texas nacke bara så fin och inbjudande ut och då måste jag bita! Då blir Texas TOKIG! Matte också! Så snart ryker tydligen juvelerna..Vad det nu innebär.. :smile:

Nu för tiden är det alltid bläcksvart ute när matte kommer hem från jobbet, även igår, så det blev lite svårt att ta bilder med mycket utomhusljus i.
Men vi gjorde så gott vi kunde med lite inomhuslampor istället! Får gå för den här gången! :smile:


Med den här snoken så luktar jag till mig den minsta lilla räka som matte glömt under köksbordet!


Det är dessa björnlabbar som musungarna drömmer mardrömmar om på nätterna! :smile:


Allt matsnack får ju min mage att börja kurra!


Tyvärr är det aldrig garanterat att det finns något kvar i matskålen när man bor under samma tak som Texas! :smile:


Kan jag få gå nu? Om jag har tur så kanske det ligger någon stackars matkula kvar och väntar på mig..

Nospussar till alla mina goa kullsyskon!! :smile: :smile:

//hAJeN

No comments:

Post a Comment