Pages

.


.

Softarkungen 2 år idag! ♥

views the best pictures



Nu har man levt som katt i hela TVÅ år!
Första året hade man ju en hel del spring i benen. Har fällt några lampor i mitt liv om man säger så.. Nu har man vuxit ifrån allt kattungetrams och blivit en cool kille! :smile:
En helkväll för mig nu är en massa gos framför tv:n, liggandes på rygg i mattes knä medans hon matar mig med ett STORT fat med färska räkor! Eh..eller..ja.. Jag har inte sett röken av några räkor ännu men jag ligger iallafall varje kväll i mattes knä i förebyggande syfte.. :smile:

Här kommer lite bilder på mig i vanlig ordning:


Mamsen, Hajen vill ha lite mumsiga räkor ikväll! Zeke tål ju inte så du kan ge mig en dubbel laddning! :smile:


Inte ens ett litet, litet räkhuvud..?? BAJSSTRÄNGEN DÅ???!! :smile:


En räksvulten Haj - vippans värsta fiende! Kolla in gaddarna på de här huggtänderna vet ja..


Mamsen älskar den här bilden på mig!! :smile:


Vilda bebin har blivit Softar kungen!

Tass från mig!

No comments:

Post a Comment