Pages

.


.

Zeke på Blå Stjärnan inatt

views the best pictures


Sent igår kväll fick vi AKUT åka in till Blå Stjärnans Djursjukhus med mig! :smile:
Jag hade brottats med Texas tidigare under kvällen och antagligen råkat få hans klo i mitt ena öga! Detta resulterade i en röd liten köttslamsa som tittade fram i ögat som såg väldigt OTÄCK ut!
Mamsen ringde Blå stjärnan så fort hon upptäckte skadan och de ville att vi skulle komma in BUMS!
3 timmar senare hade jag blivit sövd med narkos och slemhinnefliken hade blivit borttagen från tredje ögonlocket. Som tur var så var hornhinnan OSKADD och jag skall bara äta lite antiinflammatoriskt några dagar och sen skall jag vara fit for fight igen! :smile:


Du vet väl matte, att ju mer godis jag får ju fortare kommer mitt ögat att läka!

Ha en skön dag!

No comments:

Post a Comment