Pages

.


.

Hajen i Borås

views the best pictures

Nu är jag TOTALT slut i tassarna efter en lång dag i Borås på Boråskattens utställning! Men det var det värt för det gick faktiskt rätt bra idag!
För det första var jag ju i mitt esse med FULL pälsskrud med rejäl lejonman och maffiga lodjurstofsar!! Vad kan gå fel då!? :smile:
Tog mitt cert med fin bedömning, blev NOMINERAD till panel (med motstånd) och sen fick jag en röst i panelen!! Resten av rösterna gick såklart till den snygga skogisen. Men jag kom ju tvåa iallafall (minns ej om vi var totalt 5 eller 6 katter i panelen)! :smile:
Superkul!! Nu är jag stoppad i Sverige så det blir att ta en liten tripp till Norge nästa gång för att jaga tag på nästa titel!

TACK alla mina kattutställningsvänner för erat pepp och härliga sällskap! Ni vet vilka ni är, godingar!!:smile:

Tassar

No comments:

Post a Comment