Pages

.


.

Kejsaren Zeke's nya kläder

views the best pictures

Jag och mamsen har varit och shoppat loss på Stork Zoo. Vi fick hem två super coola överdelar till mig - en huvtröja och en täckjacka! :smile: De kostade egentligen 199 kr och 189 kr men de var så snälla i affären så vi fick köpa båda för 300 kr! Båda är i storlek 45 cm.
Photobucket

Photobucket
Hur cool blev man inte nu då? :smile:

Photobucket
Riktigt skön huvis mamsen!

Photobucket
Jag ville ha ett Z på ryggen såklart, men med ett W så kan ju Hajen ha den också när han får ärva den av mig.

Photobucket
Yo! Dra den där om rödluvan också.. hehe. Nä, Blåluva är det som gäller! :smile:

Photobucket
Nu skall jag gå och byta om så får ni se mig i täckjackan också!

Photobucket
Photobucket
Min man blir så framträdande i det här, ser jag inte grrrrym ut?

Photobucket
Kapuschongen är avtagbar

Photobucket
Materialet är lite prassligt och eftersom jag är prasselälskare så lär ju papsen bli glad, då slipper jag ju brottas med varje plastpåse/pappkasse jag kommer över..

Photobucket
Okej rödluvan är väl helt okej ändå!

Photobucket
Nu ska jag gå och reta Naken-Janne (Texas)

Tassar

No comments:

Post a Comment