Pages

.


.

Solstolle

views the best pictures

Jag älskar solen! Så fort den har hittat sig in genom fönstret så är jag där och lapar! :smile:
Matte tycker att det är lite svårt att ta bra bilder på mig när jag ligger i solen så hon försöker alltid locka ut mig till den kalla skuggan (*rys*) och det med ALLA möjliga medel. Ibland kan jag knappt hålla mig för skratt när hon står och flaxar och slår med rasselmöss och vippor som nåt annat galet kattmyntadrogat fjäderfä!
Just ja! Jag blir 16 månader idag! Fast det är ju bara en månad mer än förra gången..

Photobucket
När solen är så här skön så orkar man inte röra en tass..

Photobucket
Inte ens det att Texas står och skriker efter mat i köket rör mig i tiger-ryggen!

Photobucket
En myntamus sa du?

Photobucket
Hur stor är han då?

Photobucket
Fråga Zeke om han vill ha den.. Jag ligger nämligen fastklistrad i golvet!

Photobucket
Gå nu så jag och solen får umgås ifred!

Soliga häsningar från

No comments:

Post a Comment